November 6, 2024

Dizajneri koji razumeju biznis zarađuju više

Kao dizajner, lako se zaljubiš u ideju pravljenja nečega što izgleda lepo. Ali prava vrednost dizajna nije samo u estetici – već u tome kako tvoj rad pomaže klijentima da ostvare svoje ciljeve.

Kada počneš da gledaš na dizajn kroz tu prizmu, prelaziš na sledeći nivo (čitaj: prepoznatljivost, popularnost, lova…).

Kada ti klijent traži redizajn, prvi korak je da razumeš zašto želi redizajn.

Možda kaže da je sajt „zastareo,“ ali šta se zapravo krije iza te reči?

Da li gubi korisnike jer deluje manje ozbiljno u poređenju s konkurencijom? Da li se suočava s manjkom poverenja?

Kada istražiš dublje, shvatićeš da tvoj posao nije samo da sajt izgleda bolje, već da rešava konkretan problem.

Na taj način postaješ partner u klijentovom poslovanju, a ne samo neko ko „ulepšava stvari“ (nažalost, to je česta percepcija dizajnera koji ne znaju da prodaju svoj rad!).

Drugi korak je da znaš kako tvoj dizajn može direktno uticati na zaradu.

Na primer, ako možeš da optimizuješ web sajt tako da povećaš konverziju za 1%, klijent može značajno profitirati.

Kada ovo razumeš, jednostavnije je da preneseš vrednost svog rada klijentu: „Novi web sajt je strateški alat koji će povećati tvoju zaradu. Evo kako…“

Tako razmišljaju napredni dizajneri koji uzimaju ozbiljnu lovu. Tvoj dizajn nije samo lepota – on je sredstvo za postizanje ciljeva!

Zapamti:
razumi + reši problem > award winning dizajn koji ne rešava problem

Nastavi sa čitanjem