Kada sam sa 2007. sa partnerom pokrenuo Saturized, dizajn agenciju iz radne sobe mog stana u Srbiji, sve je bilo drugačije. Internet veze su bile spore, streaming skoro da nije ni postojao, a društveni mediji? Pa, možemo reći da je to bio tek početak onoga što danas znamo kao digitalni marketing.
Ali, eto nas danas, godinama kasnije, sa iskustvom rada za Fortune 500 kompanije.
Evo jednog konkretog saveta koji može pomoći svakom dizajneru koji traži svoje mesto u digitalnom svetu, bez obzira na to koliko je mala tvoja firma ili tim.
U moru generalista, budi specijalista.
Nađi nišu koja te zanima, koja ti leži, i postani najbolji u njoj. Da li je to UX dizajn za edukativne tehnologije, ilustracija za mobile apps, ili možda 3D modelovanje za e-commerce? Šta god odabereš, postani ekspert.
Naše specijalizovanje u kreiranju "wow" web iskustava u Flash-u, nam je omogućilo da se izdvojimo i postanemo prvi izbor za određene projekte.
Gradi odnose, a ne samo portfolio.
Kvalitet tvojih radova je ključan, ali odnosi koje gradiš sa klijentima i zajednicom su ono što će te izdvojiti. U digitalnom svetu, komunikacija je sve. Budi dostupan, transparentan i spreman da saslušaš. To gradi poverenje, a poverenje gradi dugoročne veze.
Budi strpljiv, ali uporan!
Uspeh ne dolazi preko noći. Trebalo nam je vremena da pronađemo prave klijente i projekte koji su nas doveli do svetskog uspeha. Svako odbijanje, svaki "neuspeh" je lekcija. Nauči iz njih, prilagodi se i nastavi dalje.
Ne dozvoli da te ograničenja okoline sputavaju.
Da, počeli smo kao mala firma iz Srbije, ali nismo dozvolili da to definiše naše ambicije. Sa pravim pristupom, strpljenjem i puno rada, nema granica.
Svaka velika priča počinje sa prvim korakom. Napravi taj korak hrabro.