November 18, 2024

Moć eksperimenta i radoznalosti

Svaki dizajner teži boljim projektima, onim koji izazivaju maštu i donose osećaj zadovoljstva. Ali u svetu dizajna, konkurencija je velika. Da se izdvojiš, moraš da se razvijaš brže od ostalih. To znači da moraš eksperimentisati van uobičajenih okvira.

Taj eksperiment se dešava u tvom mentalnom prostoru gde se igraš, istražuješ i stvaraš nešto novo. Van radnih sati, bez klijentskih zahteva i pritisaka.

Uči, istražuj nove alate, poigraj se s neobičnim stilovima, stvori nešto u 3D-u, igraj se sa Spline-om ili snimi video. U eksperimentu nema ograničenja; sve je dozvoljeno i sve je moguće.

Kroz takve eksperimente ne samo da razvijaš svoje veštine, već kreiraš i sopstveni portfolio koji će pokazati šta možeš, šta te interesuje i gde leži tvoja kreativna snaga. Kada svoje eksperimente podeliš sa svetom, dobijaš priliku da se predstaviš kao ekspert u nečemu novom, drugačijem.

To nisu samo vežbe - to su vrata ka novim prilikama, jer svaki put kada pokažeš nešto nesvakidašnje, povećavaš svoju vidljivost i stvaraš sliku nekoga ko neprestano raste.

Ljudi vole da rade sa onima koji istražuju, koji su radoznali. Kada klijenti i agencije vide tvoju strast za eksperimentisanjem, percepiraju te kao dizajnera koji donosi nešto više od standardnog rešenja. Postaješ osoba koja ima širu perspektivu, koja nije zarobljena u okvirima svakodnevice, već traži nove mogućnosti.

Ne plaši eksperimenta. Kreiraj vreme za dizajn eksperimente, makar sat ili dva nedeljno. Uloži trud u stvaranje nečega što nije direktno vezano za klijentske projekte.

To je ono što će te izdvojiti. To je ono što će jednog dana biti tvoja ulaznica za bolje, uzbudljivije projekte.

Nastavi sa čitanjem